Regulamin

/Regulamin
Regulamin 2018-05-29T13:55:22+00:00

Sklep internetowy FABRYKA DESIGN działający pod adresem www.dev445.headway.pl
prowadzony przez “Studio Dekoracji Magic & Hoker” Jarosław Dziechciarz z siedzibą w:
Serby Stare 16A
67-210 Głogów
NIP 693-186-82-87
Regon 020970007
Nr konta 22 2490 0005 0000 4500 8588 2230

Dzień dobry,
W związku z wejściem 25 maja 2018 roku w życie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – „RODO”) oraz obowiązkiem informacyjnym, jaki wynika z tych przepisów, chcielibyśmy poinformować, że Państwa dane osobowe znajdują się w naszej bazie. Są one należycie zabezpieczone i chronione.
Chcielibyśmy poinformować że:

  1. Administratorem danych osobowych (w tym: imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres korespondencyjny, numer telefonu, lub inne dane udostępnione przez Państwo) jest:
    .Jarosław Dziechciarz
    67-210 Głogów ,Serby ul.Polna 19
    email:fabrykadesign@wp.pl ,tel 663-950-623
  2. Państwa dane osobowe są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówień oraz informowania o ofercie sklepu fabrykadesign.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do prowadzenia działalności zgodnie z przepisami prawa i archiwizowane (do czasu odwołania zgody).
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane są na zasadzie dobrowolności. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, modyfikacji, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podwykonawcom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych oraz dostawcom usług transportowych, wyłącznie w celu realizacji celów wymienionych w pkt. 2;
  6. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych przez Administratora do organu nadzorczego.
  7. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować bezpośrednio z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, mailowo pod adresem: Jarosław Dziechciarz lub pisemnie na adres:
    Studio dekoracji Magic & Hoker Jarosław Dziechciarz
    ul. Polna 19
    67-210 Głogów

Pozdrawiamy,
Jarosław Dziechciarz

Regulamin sklepu

  1. Sklep internetowy fabrykadesign prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci internetowej oraz portalu allegro: asortyment dostępny od ręki wystawiony na aukcjach Allegro jako (fabryka design), pozostały asortyment pod zamówienie, czas realizacji podany w pkt. 4
  2. Sklep umożliwia złożenie zamówienia na trzy sposoby:
    • online za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.dev445.headway.pl,
    • pocztą elektroniczną pod adresem fabrykadesign@wp.pl,
    • telefonicznie pod numerem 663-950-623.
  3. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu dev445.headway.pl należy wypełnić formularz. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  4. Realizacja następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz po dokonaniu przedpłaty wysokości 20% na poczet zamówienia.
  5. W trosce o zadowolenie klientów firma stara się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna natychmiast. Prowadzimy własny magazyn z najczęściej kupowanymi artykułami. Towary dostępne w magazynie wysyłamy jeszcze tego samego dnia, w przypadku gdy potwierdzenie zamówienia nastąpiło do godziny 12:00.
  6. W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie, ich dostępność zależy od czasu, jakiego potrzebują nasi dostawcy na ich dostarczenie i wynosi zazwyczaj od 7 do 21 dni roboczych.
  7. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź transportem własnym firmy (Cennik kosztów wysyłki – patrz pkt. 11 ). Przewidywany czas dostawy – 24 h do 3 dni roboczych.
  8. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
  9. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, czy wysłane w całości bądź anulowane.
  10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
  11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  12. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić, wybierając jedną z poniższych form płatności:
    • przy odbiorze: należność pobiera kurier,
    • przelewem bankowym na konto sklepu.
  13. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich GLS i Siódemka lub dostarczany transportem własnym sklepu.

    Koszt dostawy:

    • 24 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata), paczka do 31 kg. W tej kategorii będą lampy, krzesła, puf, stoliki, hokery, zegary itp.
    • 34 zł – w przypadku płatności „za pobraniem” paczka do 31 kg. W tej kategorii będą lampy, krzesła, puf, stoliki, hokery, zegary itp.
    • 90 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
    • 110 zł – w przypadku płatności “za pobraniem” paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.

    Produkty takie jak sofy, łoża, stoły przewozimy własnym transportem, co zapobiegnie uszkodzeniom powstałych właśnie w czasie niewłaściwego transportowania oraz wysokim kosztom za przesyłki ponadgabarytowe.

    Termin dostawy oraz koszt dostawy ustalany jest indywidualnie, termin dostawy do 7 dni roboczych, co zmniejsza koszty dostawy.

    W przypadku zamówienia kilku przedmiotów (np. 4 krzesła, stół, łoże) klient płaci raz za wysyłkę:

    • 90 zł – w przypadku płatności przelewem,
    • 110 zł – w przypadku płatności “za pobraniem”.
  14. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.

    Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

  15. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  17. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Fabryka Design”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
  18. Zwrot towaru:
    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
    Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia przesyłki w sposób uniemożliwiający uszkodzenie przesyłki w czasie transportu.Zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu w którym przedmiot został wysłany, razem z otrzymanym dokumentem zakupu.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa kupujący. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  19. Reklamacje.
    Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powstałe w wyniku transportu, kurier ma obowiązek sporządzić wraz z klientem protokół szkody. Jest to dokument niezbędny do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

    Reklamacje składane przez Konsumenta

    1. Zgodnie art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru Konsumentowi, na warunkach określonych w ustawie.
    2. W razie stwierdzenia wadliwości zakupionego towaru konsument powinien złożyć do sprzedawcy pisemną reklamację zawierającą szczegółowy opis reklamowanej wady oraz datę, miejsce i okoliczności jej stwierdzenia, żądanie kupującego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy, numer dokumentu zakupu (paragonu lub faktury VAT) – do zgłoszenia należy załączyć kopię dowodu zakupu, dane umożliwiające kontakt z osobą reklamują towar. Wszelkie reklamacje winny być zgłaszane na piśmie, listem poleconym z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania kupującego, na adres fabrykadesign@wp.pl.
    3. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej załatwienia.
    4. W razie sporu co do zasadności reklamacji, sprzedawca zastrzega sobie uprawnienie do przekazania reklamowanego towaru rzeczoznawcy odpowiedniej specjalności w celu stwierdzenia występowania i okoliczności powstania reklamowanej wady towaru.
    5. W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej konsument może załączyć do pisemnej reklamacji fotografie obrazujące stwierdzoną wadę. O nadaniu pisma reklamacyjnego drogą pocztową, konsument może dodatkowo poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres fabrykadesign@wp.pl.
    6. Konsument traci uprawnienia wynikające z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
      Gwarancja obejmuje okres 12 m-cy od momentu otrzymania zamawianego produktu.

    Nie przyjmuje się przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia.

    Reklamacje należy wysyłać na adres:

    “STUDIO DEKORACJI MAGIC & HOKER”
    JAROSŁAW DZIECHCIARZ
    UL SIKORSKIEGO 60
    67-200 GŁOGÓW