
Sklep internetowy FABRYKA DESIGN działający pod adresem www.fabrykadesign.pl
prowadzony przez “Studio Dekoracji Magic” Jarosław Dziechciarz z siedzibą w:
Serby ul. Żytnia 2
67-210 Głogów
NIP 693-186-82-87
Regon 020970007
Nr konta 22 2490 0005 0000 4500 8588 2230
Dzień dobry,
W związku z wejściem 25 maja 2018 roku w życie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – „RODO”) oraz obowiązkiem informacyjnym, jaki wynika z tych przepisów, chcielibyśmy poinformować, że Państwa dane osobowe znajdują się w naszej bazie. Są one należycie zabezpieczone i chronione.
Chcielibyśmy poinformować że:
- Administratorem danych osobowych (w tym: imię i nazwisko, adres e-mailowy, adres korespondencyjny, numer telefonu, lub inne dane udostępnione przez Państwo) jest:
.Jarosław Dziechciarz
67-210 Głogów ,Serby ul. Żytnia 2
email:fabrykadesign@wp.pl ,tel 663-950-623 - Państwa dane osobowe są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówień oraz informowania o ofercie sklepu fabrykadesign.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do prowadzenia działalności zgodnie z przepisami prawa i archiwizowane (do czasu odwołania zgody).
- Państwa dane osobowe przetwarzane są na zasadzie dobrowolności. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, modyfikacji, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podwykonawcom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych oraz dostawcom usług transportowych, wyłącznie w celu realizacji celów wymienionych w pkt. 2;
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych przez Administratora do organu nadzorczego.
- W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować bezpośrednio z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, mailowo pod adresem: Jarosław Dziechciarz lub pisemnie na adres:
Studio dekoracji Magic Jarosław Dziechciarz
ul. Żytnia 2
67-210 Głogów
Pozdrawiamy,
Jarosław Dziechciarz
Regulamin sklepu
- Sklep internetowy fabrykadesign prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci internetowej oraz portalu allegro: asortyment dostępny od ręki wystawiony na aukcjach Allegro jako (fabryka design), pozostały asortyment pod zamówienie, czas realizacji podany w pkt. 4
- Sklep umożliwia złożenie zamówienia na trzy sposoby:
- online za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.fabrykadesign.pl,
- pocztą elektroniczną pod adresem fabrykadesign@wp.pl,
- telefonicznie pod numerem 663-950-623 lub
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu fabrykadesign.pl należy wypełnić formularz. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
- Realizacja następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz po dokonaniu przedpłaty wysokości 20% na poczet zamówienia.
- W trosce o zadowolenie klientów firma stara się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna natychmiast. Prowadzimy własny magazyn z najczęściej kupowanymi artykułami. Towary dostępne w magazynie wysyłamy jeszcze tego samego dnia, w przypadku gdy potwierdzenie zamówienia nastąpiło do godziny 12:00.
- W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie, ich dostępność zależy od czasu, jakiego potrzebują nasi dostawcy na ich dostarczenie i wynosi zazwyczaj od 7 do 21 dni roboczych.
- Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź transportem własnym firmy (Cennik kosztów wysyłki – patrz pkt. 11 ). Przewidywany czas dostawy – 24 h do 3 dni roboczych.
- Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, czy wysłane w całości bądź anulowane.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Za zamówione towary Kupujący może zapłacić, wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu,
- płatność elektroniczna -transferuj.
- Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich DPD ,DHL lub dostarczany transportem własnym sklepu.
Koszt dostawy:
- 24 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata), paczka do 31 kg. W tej kategorii będą lampy, krzesła, puf, stoliki, hokery, zegary itp.
- 34 zł – w przypadku płatności „za pobraniem” paczka do 31 kg. W tej kategorii będą lampy, krzesła, puf, stoliki, hokery, zegary itp.
- 90 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
- 110 zł – w przypadku płatności “za pobraniem” paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
- 149 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
- 159 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
Produkty takie jak sofy, łoża, stoły przewozimy własnym transportem, co zapobiegnie uszkodzeniom powstałych właśnie w czasie niewłaściwego transportowania oraz wysokim kosztom za przesyłki ponadgabarytowe.
Termin dostawy oraz koszt dostawy ustalany jest indywidualnie, termin dostawy do 7 dni roboczych, co zmniejsza koszty dostawy.
W przypadku zamówienia kilku przedmiotów (np. 4 krzesła, stół, łoże) klient płaci raz za wysyłkę:
- 90 zł – w przypadku płatności przelewem,
- 110 zł – w przypadku płatności “za pobraniem”.
- 149 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
- 159 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) paleta do 300 kg. W tej kategorii będą biurka, leżaki, ławy, komody.
- W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Fabryka Design”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
- Zwrot towaru:
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony przed wysyłka prosimy o wysłanie zdjęć produktu potwierdzające jego nienaruszony stan.
Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia przesyłki w sposób uniemożliwiający uszkodzenie przesyłki w czasie transportu.Zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu w którym przedmiot został wysłany, razem z otrzymanym dokumentem zakupu wraz z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa kupujący. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. - Reklamacje.
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powstałe w wyniku transportu, kurier ma obowiązek sporządzić wraz z klientem protokół szkody. Jest to dokument niezbędny do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.W przypadku nie sporządzenia protokołu szkody z kurierem w chwil dostarczenia przesyłki reklamacje nie będą rozpatrywaneReklamacje składane przez Konsumenta
- Zgodnie art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru Konsumentowi, na warunkach określonych w ustawie.
- W razie stwierdzenia wadliwości zakupionego towaru konsument powinien złożyć do sprzedawcy pisemną reklamację zawierającą szczegółowy opis reklamowanej wady oraz datę, miejsce i okoliczności jej stwierdzenia, żądanie kupującego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy, numer dokumentu zakupu (paragonu lub faktury VAT) – do zgłoszenia należy załączyć kopię dowodu zakupu, dane umożliwiające kontakt z osobą reklamują towar. Wszelkie reklamacje winny być zgłaszane na piśmie, listem poleconym z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania kupującego, na adres fabrykadesign@wp.pl.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej załatwienia.
- W razie sporu co do zasadności reklamacji, sprzedawca zastrzega sobie uprawnienie do przekazania reklamowanego towaru rzeczoznawcy odpowiedniej specjalności w celu stwierdzenia występowania i okoliczności powstania reklamowanej wady towaru.
- W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej konsument może załączyć do pisemnej reklamacji fotografie obrazujące stwierdzoną wadę. O nadaniu pisma reklamacyjnego drogą pocztową, konsument może dodatkowo poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres fabrykadesign@wp.pl.
- Konsument traci uprawnienia wynikające z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
Gwarancja obejmuje okres 12 m-cy od momentu otrzymania zamawianego produktu.
Nie przyjmuje się przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia.
Reklamacje należy wysyłać na adres:
“STUDIO DEKORACJI MAGIC ”
JAROSŁAW DZIECHCIARZ
UL SIKORSKIEGO 60
67-200 GŁOGÓW